disclaimer >>
Scala - Educatieve spellen Basisschool Nieuws - Scala Leuker Leren Producten - Educatieve Spellen Bassisschool Bestel info - Educatieve Spellen Basisschool Bestellen - Educatieve Spellen Basisschool Contact Scala Leuker Leren Over Scala - Educatieve Spellen Basisschool Acties - Scala Leuker Leren
 


Het Grote Taalspel  

Wat betekent “Op een houtje bijten”?
Hoe schrijf je het meervoud van tante?
Welk lidwoord is onbepaald: de of het of een?
Noem een werkwoord dat begint met een h.
Wat is het tegenovergestelde van modern?

Wie de meeste vragen goed heeft, gaat het snelst van A naar Z. Voor elk goed antwoord krijg je bovendien de letter waarop je op dat moment staat. Als je van je letters een woord kan leggen, mag je extra plaatsen vooruit. Maar let op: als je een kanskaart trekt, kunnen er onverwachte dingen gebeuren.

Speel dit spannende spel en scoor beter voor taal. Je kunt het op school en thuis spelen, met je vrienden of met je familie. Je kunt zelf beslissen hoe lang het spel duurt.

Voor 2-4 spelers of teams. Leeftijd 9-99 jaar.

   
 

Voor de ouder

Met Het Grote Taalspel oefenen kinderen spelenderwijs allerlei taalonderdelen, zoals woordenschat, spelling, uitdrukkingen en nog veel meer. Ze hebben er dus lang plezier van. Kinderen uit verschillende jaargroepen kunnen samenspelen. Of speel met het hele gezin. Ook voor u zelf en oudere kinderen een leuke manier om kennis op te frissen.
Natuurlijk voldoen alle vragen aan de nieuwste spellingeisen. De vragen zijn gemaakt door taaldeskundigen Wim Daniëls en Kasper Boon.

 
 


Inhoud spel

Prachtig geïllustreerd spelbord op groot formaat (50 x 50 cm ), 10 kanskaartjes, 150 letterfiches, 2 dobbelstenen, 4 pionnen, een taalhulpkaart en natuurlijk de spelregels.
Inclusief 110 vragenkaartjes met maar liefst 720 afwisselende vragen (plus antwoorden en uitleg) in 4 categorieën: * Alfabet * Spelling * Uitdrukkingen *Taalvaria.

Compleet slechts € 29,95.

Klik hier om te bestellen

 


de pers over het grote taalspel

 

..............................................................................................................................................................................................